~ funny little feeling

I torsdes bar det av hemåt, en långhelg väntade. Som inte kändes särskilt lång för den delen. Torsdagen bar det av hem till Jossan för att checka idol o mysa. Fredagen blev en långdag på stan med mor, där även far joinade oss med kinamat. Kinamaten var bara en början. Senare mot kvällen åkte jag och mor hem till Linda för att mysa med henne och hennes lilla flicka framför idol med massvis av godis, en daimtårta samt en blåbärspaj. Puh! Snacka om kräng. Min favorit i idol är Reza, egen röst med eget uttryck. Hejar på dig! Lördagen skulle jag äntligen få träffa S igen. Med hans familj tog vi oss till regementet för att checka in stället som håller honom fången. Vädret drog ner en hel del, regn och storm är inte så lyckat. Väl hemma blev det mys, film och godis. Det jäkla godiset, alltså.. Söndagen tog vi en promenad i regnet innan det var dags för att packa och ta sig mot tågstationen. Framme i markaryd. Kanelbullens dag hade Dag inte missat (hahahahahahaha?). Han kom inom med kanelbullar så jag, D, Elle och Elin flyttade oss in till köket för te och kanelbullar. En perfect avslutning på helgen det.

Idag känner jag mig duktig, duktig. Har bestämt låt inför torsdag och köttat in den så mycket som jag hunnit samt både tränat gym och dans. Dagarna bara springer iväg. Snart är det hemfärd igen. Morgondagen bjuder på balett, kör, sömnad och internatmöte. Onsdagen ger oss dans, dans, drama och musikalen Oliver i hemstaden. Torsdagen blir det produktion, drama, mickteknik och hemfärd. Måste klämma in musikal, sång och dop-rep också.. Andas. Nu - OTH.


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0