~ om vi håller om varandra

Hej måndag! Då är veckan i markaryd i full gång igen. 4 dagar med lektioner som vanligt. Jag hoppas att vi kommer igång med krogshowen något mer i veckan!! Drama och sång började dagen iaf med idag. Under sånglektionens paus gick jag runt och bad folk trycka sin näve så hårt de kunde runt min, därefter hålla kvar greppet medan jag drog ut min hand och smekte deras fingertoppar. Grattis, prova veckla ut fingrarna nu mates. Jag lät den första personen trycka extra länge, ganska läskigt hur länge Josefin sedan stod och försökte få sin hand normal igen. Läraren började nästan få panik när jag lät henne utsättas. Jo, det är en läskig känsla som jag fick stå ut med i helgen då S körde den på mig. Efter lunch var det sånggrupp och skapande, därefter tog jag mig till gymmet för att kämpa lite. Ikväll har jag även dansat i danssalen med Elin. Skönt! 50 meter från mig är det feeest. Gerda och Joel fyller år idag så folk som inte har något bättre för sig (då borde jag med vara där) festar i Gillestugan! Jag slänger hellre in mig i duschen följt av sängen och myser ner mig framför OTH. Ja, det ska jag göra nu.

I wanna run to you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0