~ som bara du gör

Nemen tjenare vad tiden går undan. Onsdagen i bjärnum trodde jag skulle bli lugn eftersom vi bara hade en halvdag. Men helklass med balett och jazz visade sig bli kämpigt! 17.15 avgick bussen till kstad då vi roade oss med lekar och sång. Till sist kom vi fram till teatern, efter att busschauffören kört värsta omvägen. Jossa räddade oss genom att springa fram till honom och visa rätt väg! Musikalen Oliver. Jag såg både folk från I hetaste laget och Tarzan/Aida. Saknade är stor, saknaden att stå där på scen och bjuda på sig själv tillsammans med de andra. Jag fastnade för den mystiska musiken, barnensemblen och miljön - själva storyn kom tyvärr aldrig ifatt mig. Torsdagen var en riktig bölardag för oss i markaryd. Folk tappade energin och blev svaga. Ja, en sådan dag får alla ibland. Mindre kul att det drabbade fler än 4 stycken. Hemfärd då Elin följde med mig hem och vi spenderade kvällen med pastarätten och Singing Bee.
Nästa dag var välkommen, fredag. Jag saknade Nicole och erbjöd mig därför leka med henne hos oss under eftermiddagen. Vi bakade blåbärspaj (världens misslyckade sådan), var ute och gick med våra hundar (molly&ballongen), mös i soffan och orden "jag älskar dig" kom ur hennes mun. Jag dog! Hur söt får man vara och vilken underbar fantasi hon har. När Nicole hämtades började jag efter några timmar ladda inför kvällen. Förfest bjöds det på i stan hos Sofie med några bjärnumare och annat folk. Idol och dans till nostalgisk musik, därefter en visit hos käre Hässle vidare till Class där baby även dök upp! En hellyckad kväll helt enkelt. Nästan hela lördagen spenderades på stan. Först med S, därefter käk med Majda följt av mys med mina flickor på Bagels i ett x antal h i brist på annat att göra, som jag trivs med er. Vid 9 drog jag mig hemåt med pringelsburken för att vänta på att S skulle joina mig efter att ha kollat fotboll. Jag hann somna en stund innan han myste ner sig med mig i soffan och vi spenderade resterande av kvällen så. Söndagen är absolut inte värd att nämna för den existerar inte!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0