~ you are the only one who saves me

Haha, vilket deppinlägg - vecka 43. Nej, men för att vara ärlig var veckan jäkligt tuff för att jämföra med de andra veckorna som har gått. Jag är en sådan tjej som vill prestera till topp, vara nöjd med allt jag gör. Matas, matas och matas med erfarenhet. Jag klarar pressen, men när mitt humör inte är på topp vill jag bara försvinna ett tag.

Helgen. När jag kom hem i torsdes lämnade jag av all fet packning och tog cykeln till Jossans. Där lagade vi crepes och kollade på Mammas pojkar. Jäkla löjligt program! Ställer de endast upp bara för att synas och bli såkallade "kändisar"? Mitt huvud värkte, magen värkte. Jo, veckans press hade nu satt sig i mig. Sömn behövdes, både jag och J somnade framför tv.n i soffan ett bra tag innan vi förflyttade oss till hennes rum. Fredagen, blev ingen fika med Gurkan då han hade blivit sjuk. Istället tog jag och J en powerwalk med en massa skönsnack. Kvällen blev underbar. Släppte allt, gjorde jag och hade bara kul. Träffade baby på Class senare under kvällen. Följde med S för att se hans bror spela innebandymatch dagen efter. Sen la vi oss en stund hemma hos honom för att inte vara alltför trötta under kvällen. Kvällen klarade sig bra med en soffa, en film, gottis och tända ljus. Välkommen söndag. Det var en skön tanke att vakna upp och veta att jag inte hade packning och en resa tillbaka till markaryd framför mig. God frukost, film, promenad och mys innan S lämnade mig. Väl hemma blev pappa chockad över att jag hade en veckas lov, det ville han fira med att hyra film o gottis. Som en söndagskväll ska vara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0