~ you make it real


Ännu en helg har gått. Var och hälsade på min gamla skola en snabbis i fredes, tänkte att jag kunde vara snäll och hälsa på min Gurka när jag ändå var inom stan. Fika på fredag med den gamla gubben! Saknar inte skolan så mycket. Kanske för att det var nästintill tomt på skolgården, kallt och dystert. Saknar dock lite av de galna som hände, vilket var ganska mycket. Saknar även vissa lärare som man kom så nära inpå och min ensemble, känslan av att stå framför ett band och kötta tillsammans. Saknar konstigt nog nosabyskolan mer om jag tänker efter. Inte lika nära inpå lärarna, men jäklar vad kul man hade i byggnaden. Efter besöket spenderade jag resten av dagen med Jossan. Mötte upp baby vid bussen senare, kvällen spenderades hemma hos honom med pizza och idol. Reza, I love you! 

Lördagsmorgonen spenderades med en lyxig frukost framför Eva och Adam. Klockan 3 var vi på plats vid Fjälkinge backe. Grill och mys. Kvällen bjöd på pizza igen, denna gången arabiska sådana. Försökte glo på en film, men både jag och S somnade nästan direkt. Tidig kväll - tidig morgon. Tidig morgon på söndagen då det var dags för mig och Dennis att spela på Dop i Hässleholm. Dopet gick jättebra och därefter fick vi vänta på bussen till marakryd i 2 h. Jahapp, tiden som jag alltid klagar på skulle tydligen gå sakta nu.. Men icke sa nicke, när vi väl hittade ett fik där vi kunde ta en matbit rullade tiden på hyffsat snabbt men tanke på att vi nästan inte sa något till varandra heller (trötta som vi var). Då var man plötsligt i markaryd och rep inför clowntekniken och sången gjordes. Kvällen spenderades med Elle och Elin framför parlamentet, fick även höra på en del gossip från helgens maskerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0