~ cause the two of us are finally meeting

Ja, varenda sekund njöt jag av min helg. Finns det något bättre än att vakna upp i en varm famn med tillhörande pussar? När baby kom hem blev det pastarätten som han godkände, om inte mer? Därefter drog vi oss till Jossan för att spela spel med henne och Adi. Skrattade igenom oss det mesta och satte oss själva på prov för vad vi kan om varandra - jag&s, lyckades nog ganska bra! Lördagen följde jag med s & hans familj till hans morbror för att fira, god mat och utsökt tårta samt en mysig promenad på det. Väl hemma var det äntligen dags för mig att se Män som hatar kvinnor. Gud, vad jag har missat? Filmen psykade mig totalt och jag fick sätta mig upp ett x antal gånger för att jag inte ville somna! Premiär på fredag för den andra delen - Flickan som lekte med elden. Söndagen tog jag tåget med s, hejdå i hässleholm och vidare till markaryd där jag direkt gick till danssalen för att svettas i 1 h.

Idag vaknade jag upp med halsont samt täppt i näsan. S.K.Ä.M.T! Jag kan ju inte bli sjuk nu, jäkla onödigt. Knarkar te och går i halsduk 24/7 framöver.. Hälsoveckan har börjat, idag delades vi in i 3 grupper. Min grupp började med självförsvar "fyfan för att möta chamli i mörkret", ja nu har jag lärt mig att inte bli våldtagen! Därefter var det en föreläsning på 45 minuter vidare till det sista momentet som var meditation, jag höll på o somna!! Eftermiddagen bar vi av till kulturhuset för att lyssna på en kille som berättade om sitt liv som handlade om förändring. Det är galet vad som kan hända på mindre än 1 minut, att hela ens liv kan förändras på mindre än 1 minut. 1 minut. 60 sekunder. 1 minut. 60 sekunder. 1 minut. - "När det blåser storm bygger vissa vindskydd, andra väderkvarnar". Framför mig satt en kille som bygger väderkvarnar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0