~ flickan som lekte med elden

Lördagen begav jag och Elin oss mot kstad där vi lunchade på bagels och kollade på bio - Flickan som lekte med elden. Sjukt spännande, dock pyskade den inte mig lika mycket som första filmen. Efter bion följde jag med Elin hem till Bromölla där det blev fruktsallad och Love actually. Kärlek. Kärlek. Söndagen gick jag och mamma till kyrkan för en Gudstjänst. Ska svininfluensan nu drabba kyrkan med? Att man inte får ge varandra en fridshälsning eller doppa fingrarna i det heliga vattnet för att göra ett korstecken är sjukt! Vart är vi påväg? Hann hem inom för att käka med familjen innan jag drog mig in mot stan. Där avslutade jag de två sista timmarna innan jag skulle tillbaka till markaryd med Sofia, Anniela och en chai latte på bagels. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0