~ gossip

Dessa helger. Dessa helger. Jag behöver en stopp-knapp i mitt liv.

Folk kom för att fira mig i fredes. Baby kom tidigare än väntat sjungandes ja må hon leva vid trappan. Vi fortsatte kvällen med busande Nicole, videotittande och en utgång till Banken. Lördagen begav vi oss in till stan, ett stopp bakom teatern för ett andetag. Solen sken, vattnet log och en fin pojke satt brevid mig. Kvällen innehöll en kväll hemma hos Jossan med S och Adi då vi lagade den bästa pastarätten och spelade Buzz. Ska man ens nämna söndagen? Dagen som inte existerar och man är tillbaka i markaryd på en kick.

Eftersom jag inhandlade en älskling i lördes är jag numera en jobbig paparazzi. Kort. Kort. Kort. Minnen. Minnen Minnen. Nedanstående bild visar en mysig gång som varje morgon leder mig till frukosten. En apelsinjuice med en tomatskiva som min macka inte ville ha kvar. En macka med ost och kaviar(?), tydligen är det normalt. Ett försök till uppvärmning och en sprallig Jonathan. Ja, lite yoga, sång och en massa utskrivna noter (får passa på när man hittat en gratis sida med noter) - förmiddagens syssla. Eftermiddagen gav mig mera sång och lite skapande. Jag har nu designat örhängen, halsband samt 26 inbjudningskort till mitt kalas på fredag. Mindre kul att halva mitt rum är fyllt med glitter. Efter schemat drog vi oss mot danssalen. Äntligen kan jag börja träna hårt igen. Mat och sång i eken följt av tekalas i mitt rum med 6 söta flickor som gav ett o annat gossip. Jag älskar internat!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0