~ isolation


Redan tisdag! Dagarna går verkligen snabbt här i markaryd. Igår hade jag min första sånglektion, jag valde att jobba med låten "true colors". Hur budskapet nådde fram i låten när jag berättade texten genom att sjunga var helt oväntat. Vi hade därefter drama där vi fortsatte med lekarna med fokus på fantasin. Dagen fortsatte med sånggruppen där jag fick använda mig av klasskamraterna för att få fram mina känslor. Puh! Sista lektionen för dagen var skapande. Dagens lektion fick vi fritt fram med skapandet. Snacka om att jag blev förbannad när det visade sig att jag hade strykjärnet på för länge, det är tur att man fortfarande kan se vad det betyder..
Dandansdans i danssalen - mat - sångsångsång i eken.

Idag hade jag sovmorgon. Dock gick jag upp 10.30 för att dansa balett 11. Ska bli intressant att se hur min kropp mår om några månader. Plié. Revilé. Plié. Relivé. Körsång och sömnad var mina enda lektioner idag. Därefter gick jag och Elin till gymmet en stund. Ikväll samlades lite folk i köket för att titta på Idol. Vet inte hur många gånger jag fick skrika håll käften till allihopa för att kunna höra vad de sa. Som tur var gick de flesta när jag bytte till 1.an och Andra Avenyn. Sjukt hur många minnen jag har från tiden då jag började kolla på aa, jag kopplade det mesta till serien. Nu är det snart dags att hoppa i säng. Bjärnum imorgon..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0