~ jag vill ha fredag idag!

Då var det helg igen. Veckan har gått otroligt fort, som vanligt. Jag har inte alls varit i form, har velat träna mer än jag gjort men förkylningen vägrade hänga med. Hoppas jag blir av med den snart! Det har varit idol at my place hela veckan, mysmys. Igår hade vi fotografering inför vinterrevyn och krogshowen, då fick vi göra oss extra vackra. Jimmy hade tom en Chanel foundation, inte illa det. Därefter var det dags för micktekniken och mig att kötta Think. Min älskade Think. "Det märks verkligen att du trivs där uppe". Det var skönt att få skrika ur sig lite och ge med sig av min energi. Dans, dans, dans och av en slump slog jag och Elin ihop lite av våra ingridienser vi hade hemma till min magiska pastarätt. När ska jag någonsin få nog av den? När klockan närmade sig 12 började Jonathan berätta sanna rysiga historier för mig och Elin. Tillslut orkade jag inte höra mer så jag gav mig in på toan för att borsta tänderna och tvätta av sminket. Tanken av att Dennis nu åkt hem och inte finns några fotsteg ifrån mig om något skulle hända slog mig. Panik!!

Idag vaknade jag till fikan, därefter drog vi några till gränsbygden för att handla. Nu har jag handlat allt till mitt kalas. Har även 14 lekar som står på spel, bara en nostalgisk låtlista som måste göras!! Efter lunchen dansade vi i en 2 h och nu sitter jag här och pustar ut. Det har hänt något med mitt knä, värsta blåmärket med en rödare färg runtomkring. Jag har inte slagit mig så jag undrar vad det kan vara. Gör ont att sträcka ut och gå. Det är väl typsikt att något mer ska drabba mig nu. Nä, dags att ta tag i mitt rum. Ser ut som.. ja. Därefter förbereda inför kalaset och göra mat med E&J. 19.30 drar vi igång med lekarna. Jag ska utsätta er för en del..


i bilen mot gränsbygden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0