~ let's go back, let's go back..

Ja, det är tufft i bjärnum då man börjar dagen med 2x80 min danspass, men det är hur underbart som helst. Öva mer, öva mer. Vi skulle dra oss hemåt vid 4 för att fortsätta dagen i markaryd men eftersom bussen var försenad och inte gick hela vägen på 70 min blev det inget. Tur att jag åkte bil den dagen, hade fått megadamp om jag hade fått stå och vänta på en bussjäkel! Vad gjorde vi mer i onsdes? - köttade dans dans dans och kollade på idol at my place, därefter lite mys hos Elle! Det var min onsdag. Igår började vi dagen med TTF (tid till förfogan), har en någorlunda klar bild för hur vår krogshow ska se ut. Vad spännande det ska bli när vi väl är klar med hela showen och ska börja repa. Eftermiddagen gick åt mickteknik o drama, draman där vi fortsatte med fantasin och micktekniken där vi skulle framföra en låt varav Mia hade bestämt vilken sorts låt vi skulle välja. En simpel låt. Det var vad jag fick att jobba med. En simpel låt är väll en simpel låt? Nja, det var ganska svårt att veta vad just en simpel låt är för mig, men jag fick tillslut dra till med Norah Jones I don't know why och försöka göra den till min egen. En stol, lite gung, känslan inne och en natalie chamli - det kändes bra! Till nästa vecka har jag nu fått en snabb poplåt med mycket text.. Efter schemat köttade vi dans, därefter packade samt städade jag och tog mig hemåt med Elin. Kändes ganska skummt att komma hem, 2 veckor i markaryd. Visst har jag längtat hem! Lite godis på hemmakväll och hem för att mysa med familjen. Pappa som nyss har kommit hem från Kina hade lite smått&gott till mig med.

Vilken natt, har vaknat ett x antal gånger. Börjar jag vänja mig vid markaryds säng nu eller? Sånglektion med Ingvar idag, kändes underbart att få kämpa mig igenom Think. Därefter blev det en runda på stan för att sedan dra mig hemåt och hjälpa mor att städa huset. Inte lätt när sin dotter har varit borta, va? Nu väntar jag på att s ska komma hem, den här helgen kommer jag att njuta av varenda sekund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0