~ meet me halfway

Varje helg är nu helt fullproppat med auditions, AMP vs M1, välgörenhetsgala samt massvis med rep, klassresa till Götet och skolresa till Götet (liseberg för första gången i mitt liv), valborg och ännu mer auditions.. och 4 Juni är det slut på AMP. Jisses, det är knappt några veckor kvar. 8 om man ska vara exakt = ingenting. Och i sommar blir det förhoppningsvis massa jobb och en mysig resa på 2 veckor till Grekland. OM jag ska njuta i sommar. Hoppas att jag släpper allt för en stund då. Igår var en måndag som alla andra med ett helt underbart väder. Vi har iofs börjat med repschema inför välgörenhetsgalan nu, det börjar närma sig. Idag gick jag upp 06.20 för att ta en lång runda innan frukost, därefter har jag hunnit städa och tvätta. En cheerleadingdans fick vi utlärt nyss. Satan vad kul!! Tråkigt att tiden inte räckte till då de flesta har hoppat av

Ska åka en runda till hässleholm efter lunch med Elin. Därefter är det kör, sömnad samt cafékväll och därefter en del rep. Gäller verkligen att njuta av den sista tiden även om man ska vara egoistisk och prestera till sitt bästa! Synd bara att det är så svårt när man känner sig smått stressad lite hela tiden. Om jag tänker på pojken som måste ligga ute i 10 dygn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0