~ nothing back

Ja, vad va det jag sa. Imorgon närmar det sig helg och sen är fjuttlovet över. Med tanke på att jag knappt gjort något under lovet och fått massvis med ensamtid med mig själv har det allt varit till nytta trots allt. Ikväll har jag varit på kibox med Jossan. Det var sjukt längesen vi hade våra kvällar och det visade sig.. Herregud vad jag svettades (tur att jag älskar att svettas) och när vi körde slutspurten föll J ihop och vrickade foten sin :( Hoppas verkligen att det går över fortfortfortfort. När jag kom in på f&s dök gamla minnen upp. Sicka perioder jag hade under grymnasiet, ibland kunde jag köra två pass om dagen. Minns att jag under nervarvningen, delen då man skulle lägga sig ner och blunda för att andas, låg och tänkte på min drömpojke. Varje nervarvning. Ett härligt avslut på dagen kanske?

Ibland önskar jag att jag kunde stänga av allt och stoppa tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0