~ påsklov

PÅSKLOV! Ja, det kommer att gå så jäkla snabbt så det är inte ens värt att nämna det fjuttiga lovet. Jag ska bara ta det lugnt och förberda mig så smått inför alla auditions samt lite fikor och till helgen är det Emma&Jossans 20års fest! För 1 år sedan spenderade jag mitt påsklov på Quality Hotel med mitt band. Vi fick njuta av deras frukostbuffé varje morgon och därefter spela nere i klubben, mysig akustiskt spelning, medan folk strosade runt och kollade på konst. Åh, det var så härligt väder och att umgås med pojkarna var förjäkla underbart. Det var där S känslor för mig växte enormt. Tänk om jag hade vetat om det, vad som pågick i hjärnan på honom :D

 Att tiden har gått så snabbt..
QUALITY HOTEL





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0