~ weekend

I fredes fikade jag på stan med Oliver, han råkade spilla ut cola över halva sig och såg det då som ett tecken på att köpa nya byxor(?). Efter en vandring på stan begav jag mig hem för att städa mitt rum. Sist jag storstädade var typ i somras, nu är det inga dammtussar kvar (hoppas jag). Under kvällen mös jag och pojken till det! Lördagen var det dags att besöka kusinen som fyllde 24 år (tiden går...) där jag även fick gulla lite med mitt Gudbarn Oscar (..ja, gud vad tiden går), så stor han har blivit. Efter tacospaj och kakor var det dags att dra sig hemåt och tagga inför Jossan&Emmas 20års fest. Höll mig på den nyktra sidan då alla auditions börjar dra igång. Bordsplacering, ett häfte med snapsvisor, lekar och dans. En väldigt lyckad kväll!! Söndagen var kommen och det kändes som en hel dag gick på en timme. Solen stekte och på S trappa var en perfekt plats för oss att ta ett glas jordgubbssaft. Nu väntar jag bara på att kunna gå barbent!! När jag var påväg till markaryd kändes det som om jag hade haft lov i minst 2 veckor, när jag väl kom hit så kändes det som igår. Tiden gör mig verkligen helknäpp.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0