~ barnkalas

Då var andra dagen avklarad! Möte med Jenny Grönroos som numera är min sångpedagog, de använder en helt annan teknik än vad jag har jobbat med Ingvar. Ska faktiskt bli riktigt spännande! Efter lunch drog den första danslektionen igång son varade i 90 min.. och svätten rann. Skönt att vara igång, om två veckor börjar schemat rulla och jag längtar! Det är helt underbart att leva bland folk som vill bli artister, att alla har något unikt att komma med. Ser fram emot så mycket. Det jag mest ser fram emot är min utveckling.

Tvåorna anordnade ett barnkalas för oss idag. Det var lite kul att gå klädd som ett barn i det blåsiga vädret, det var tom två pågar som skrek "bäbis, bäbis" efter mig på stan - jag lyckades klä ut mig! Efter en jädra massa roliga lekar som i slutet blev mer till farliga lekar myste vi oss ner för att kolla på Herkules (som jag aldrig sett förut). Nu är jag hemma igen trött för att orka känna efter något, vilket känns jävligt skönt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0