~ never easy

En sammanfattning på två veckor ska nu göras. Shitt, vad tiden går!!

Förra veckan hände nog inget speciellt under vardagarna mer än att plugget rullade på och vi repade fullt inför allt vi ska redovisa vecka 50. Det vill säga uppsjungning på onsdagen, musikalredovisning på torsdagen och julspex på fredagen!! Efter fredagens skoldag drog jag och babe till frölunda torg för att shoppa lita. Lördagen fortsatte shoppingen i nordstan och under kvällen hängde jag, jimmy och simon på liseberg. Urmysigt!


Denna veckan har det varit full rulle. Under måndagen repade vi lucia. När jag vaknade upp på tisdagen mådde jag kasst och tillbringade hela den dagen till att ligga i sängen!! Onsdagen tog jag mig till skolan (panik över att missa lektioner) för vem vill missa knytkalaset till teaterlektionen. Det fanns allt på golvet - lösgodis, 3 påsar chips, choklad, lussebullar, kanel&vaniljbullar, kakor, nötter, klementiner, läsk... Efter allt krängande var det dags för alla lucior att göra sina kransar. En mer otålig natalie får man allt leta efter, när det gäller blad, kvistar och ståltråd.


Både jag och babe knarkar nässpray och det har fått sina konsekvenser. Min näsa började bloa för några dagar sedan. Idag vaknade babe upp klockan 8 av att det blödde ur hans näsa och såklart lämnade det spår över täcke, kudde och lakan. Härlig morgon!! Resterande av dagen har det tvättats och repats julspex på skolan. Första genomdraget och vi har en vecka minus en dag på oss att sätta det sista. Ska bli förjäkla kul att driva med lärare & elever. Imorgon är det lusserep på skolan från 18-21, innan dess mys i Idas nya lya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0