~ black coffee

En ny vecka i markaryd har nu börjat. En ny vecka som är ganska fullpackad. Ikväll är det cafékväll och på torsdag ska vi få njuta av M1 vårshow. Igår under profiltimmarna fick vi reda på att vi ska få sjunga duetter om några veckor under onsdagens master class. Nu måste jag lära mig sjunga på italienska för att klara av låten Time to say goodbye med Andrea Bocelli och Sarah Brightman. Fick även en till duett som ska framföras med min kära granne Dennis - The prayer med Celine Dion och Andrea Bocelli. Den låten är helt fantastisk, har många gånger tänkt uppträda men inte hittat mig en pojk som offrat sig då Andrea Bocelli sjunger på italienska.

Helgen spenderades med pojkvän. Fredagkväll innan han kom förbi bakade jag det enligt mig godaste bröd som finns, som vi senare under kvällen kunde njuta av. Tacka Elle för receptet. Lördag skulle baby firas med kalas hemma hos sig. Söndag var det en kärleksfull dag då vi njöt av timmarna framför oss innan det var dags att pendla till andra hemmet, lagade även den utsökta pastarätten till hans familj. För första gången i mitt liv hatade jag inte alla hjärtans dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0