~ bring it all back to you

Ja, 2 dagar i gymmet har allt gett resultat. Idag har jag sådan jäkla träningsverk, innerlåren är inte o leka med. Så det blev en paus från gymmet och en lång kvällrunda med de 7 (dvärgarna) runt sjön vidare mot byn. Avslutandes med te i svalis. Livet är allt gött ibland.

Vad har vi annars fått stå ut med idag.. Onsdagar i bjärnum får vi inte ta del av förrän efter sportlovet eftersom de är fullt uppe i vårshowen. Så, dags att ta tag i kläd&rekvisita förrådet. Alla i klassen gjorde en lång svans från förrådet upp till gillestugan då vi bar upp allt för sortering. Jäkla liv. Organisera kläder, det gillas. Fick en väldigt turkos byxdress med mig som jag tyckte var cool. Om den är cool på mig är en annan femma! Nu är det dags att läsa manuset till projektet vi är igång med, imorgon ska vi ha vårt första möte. Väldigt intressant..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0