~ kärleken styr vårt liv


.. Och de sista 4 föreställningarna gick snabbare än någonsin. Det är helt sjukt hur länge vi har kämpat med vinterrevyn och nu är allting över. Det känns redan tomt. Att gå tillbaka till vanliga lektioner lockar inte lika mycket, jag vill fortsätta stå på scen och ge järnet med de andra ampisarna. Den bästa ampklassen genom de 10 åren sägs vi vara. Förvånar mig inte!! Sista föreställningen igår, lärarna satt längst fram i de sista numret och när applådtacket drog igång kastade de upp massvis med godis på scen. Måste ha sett galet roligt ut när vi alla sprang in på scen för att ta för oss. Därefter var det roddning på G och hemfärd. Du är fin, mindre sömn genom att gå upp 4 och ta dig mot regementet för att få spendera din 20åriga dag med mig.
Tack, min kärlek!

Hej, vilolov..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0