~ projekt

Vilolovet var väldigt uppskattat. Skönt att bara vara hemma och hamna i sig själv för en stund. Under vardagarna höll jag familjen och libaneserna (farbror&hans fru) sällskap, hann även en fika med Dennis och Fanny samt shopping i Väla. Åh, blir så lycklig av att gå runt bland alla kläder. Tur för mig att jag inte har pengar, då hade jag slängt allt på kläder. Fredagen ryckte jag tag i mig själv och bakade fransk chokladkaka samt kärleksmums. Folk kom vid 7 och vi började vår middag med det libanesiska bordet. Så underbart gott. Lördagen blev det en lång runda på stan med Jossan, hitta något som faller en i smaken för just en kväll är rent ut sagt ett helvete? Kvällen spenderade jag hemma hos Baby i deras nya mysiga soffa. Behöver jag ens nämna melodifestivalen? Jaa, gå och dö allihopa. I förgår hamnade jag här i m-ryd igen och idag började vi våra vanliga lektioner. Det känns inte så sorligt som jag hade väntat mig. Klart att jag alltid saknar scenen men det hade nog blivit väldigt tjatigt att göra vinterrevyn om och om igen. Vi började dagen med att städa vår lokal. Därefter fick vi reda på ett projekt som vi ska göra tillsammans med teatereleverna. Då var det dags igen. Mycket lovande och jag ser verkligen fram emot det. Under eftermiddagen hade jag sånggrupp och skapande på schemat. Galet att det har gått 3 månader sen vi hade våra vanliga lektioner, känns definitivt inte som 3 månader. Och innan mitt slappande drog jag mig mot gymmet. Fick agera personlig tränare för Pernilla som aldrig gymat förr, det var härligt att plåga henne!

Mina fina tisdagar. Jag har saknat er. Börjar inte förrän 20 över 3 men frivillig balett ska jag allt köra på vid 11. Oh, 3 månader sedan baletten? Hej träningsverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0