~ halleluja

Smygpremiären var helt fantastisk. Det gör så mycket med publik, speciellt med en publik som sitter och taggar en till tusen varenda minut. Premiären igår var också fantastisk. Vi växer för varje föreställning. Blev ingen premiärfest igår eftersom det är 10års jublieum med gamla ampare idag. Hela salongen kommer att vara fylld av folk som har gått den här utbildningen, vilket också leder till att de kommer att minnas vissa nummer. Vidare är det fest på hotellet! Nu har vi 10 föreställningar kvar. Mån-torsdag kommer vi att framföra vinterrevyn för olika skolor och diverse. Fredag, lördag och söndag är det för allmänheten och då kommer nära & kära för att se mig. Som jag saknar min familj, mina vänner och min fina pojke.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0