~ fullspäckat

 

Fredag, matlagning med Anna och Sofia hemma hos mig följt av filmen The Strangers..
Lördag, biomys med baby - Avatar!

Då var man tillbaka i Markaryd. Igår vid 6 anlände jag med min fulla packning, efter jag packat upp allt gick jag direkt till Elles place där även Dennis var. Prat, prat, prat. Vi plus Elin och Fanny drog efter en stund igång filmen The Orphan. Helt sjukt psykad film, tur att vi såg den på laptopen annars vet jag någon som hade skitit ner sig. Idag var det upp 7 för att börja det fullspäckade schemat klockan 8! Efter en massa kramar lastade vi in allt som skulle till kulturhuset i släpet för att därefter ta oss dit och lasta av. Efter lite ttf (tid till förfogan) tog vi lunch - systugan - sångrep - systugan.. Klockan halv 5 drog vårt repschema igång med dans. Nu har jag min middagsrast, tjugo över är det dags igen fram till klockan 22!

Det är superskönt att vara tillbaka. Fick lite ångest igår eftersom jag kände mig hemmastadd så snabbt. Även att 3 veckor nu väntar mig här i markaryd - tidiga mornar & sena kvällar. Nu när jag har fått träffa alla igen och vi har kört igång med det tuffa schemat är jag så taggad till vinterrevyn. Eller kanske inte än. Men vet att jag väldigt snart kommer att bli...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0