~ 2009

Samma visa varje år - fy för vad åren går snabbt. 2009 har (som de gående åren) varit fullt med upplevelser, känslor och tankar...

Sinnesromässorna med Uffe, galnaste Lundspelningen med bandet, midsommarens roadtrip till Halmstad, fast i en gunga, såg musikalen Spring Awakening, sjöng in våren i Radio Kristianstad P4, Gospelkören, spelning på Biljardkompaniet med bandet, upprörd över bajsboken, tparken, tappad/snodd mobil på Banken, spelningar med bandet på Quality hotels konstutställning. En grym saknad av musikal-perioderna!!
Mitt sista år på C4, vad jag kände för det var splittrat under årets gång. När det väl började närma sig den stora dagen kände jag hur ett lyckorus kröp sig inom mig. Jag hade gjort mitt på c4 - konserter, avslutningar, hultet, gymnasiemässan, spex, West Side Story-konsert, alla <3dag konserten, två sitta-och-lyssna-på-läraren-medan-du-antecknar-lektioner i rad, åter en termin med matte b, min fina ensemble, komunens 10års jubileum, sega mornar med gemu, projektarbete.. Vidare examenkonserten, 3:3, karnevalen, skattjakten, balen och självaste studenten. Done! Studentdagen var den lyckligaste dagen i mitt liv. Firat med de jag tycker allra bäst om och därefter började ett sommarlov som förändrade mitt liv..

Sommarlovet som bjöd på en väldigt sleten natalie då jag jobbade natt på nolato. Sommarlovet bjöd även på kristianstadsdagarna, Singing catwalk & den maffiga Gospelkonserten i Trefaldighetskyrkan, spelningar med Hampus, jag i juryn till Kristianstad Superstar, Hugos fartfyllda 20årsfest, Martin&Martin, spelningar på Quality Hotel, Göteborg, en pojkvän och  en Whitney Houston som gör comeback. När sommarlovet tog slut flyttade jag till Markaryd och började mitt nya liv med en show&musikal folkhögskola. Resterande dagar som var kvar av 2009 spenderade jag mestadels i markaryd med en helt amazing klass, skratt&gråt, sång/dans/teater, fest och vår första show tillsammans- krogshowen. Jag stormtrivs!

Mitt 2009!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0