~ ride next to me

Det har varit väldigt kallt i mitt rum, endast 15 grader!! I måndes låg jag och frös hela natten så igår fick jag ett extra element till mitt rum. Nu är det 10 grader varmare och framöver slipper jag sova i mjukisbyxor, t-shirt + nattlinne. På tal om värme så får jag panik på detta vädret. Jag vill kunna gå utanför min dörr utan att klä på mig lager eter lager. Förhoppningsvis kommer mina beställa uggs snart så jag iaf slipper frysa om fötterna mina. Väck med snön, ge mig plusgrader och bruna ben!!

Vi håller fortfarande på med repen här i hålan. Igår var våra två danslärare från Bjärnum på plats. Hela fm spenderades med Martina och kvällen med Jonna. Läskigt att gå igenom alla danserna när de allvarligt står där framme och säger exakt vad de tycker. Finslipa, finslipa! Idag har det varit en mer eller mindre slapp dag för mig där fokuset var i systugan. Alla cancan kjolarna är klara, hela 26 stycken!! Ikväll har vi försökt oss på rep men alla var för trötta och ofokuserade så vi flippade ur. Slutade repet 20 idag. Tänkte lägga mig i sängen redan nu och förhoppningsvis somna tidigare än vanligt. Imorgon är det rep hela kvällen i kulturhuset.

                                         Låten som rycker upp mig om dagarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0