~ stupid in love

Föreställningarna börjar nu lida mot sitt slut. Vi har endast 4 föreställningar kvar att ge. Vardagsföreställningarna har vi framfört för en publik av gymnasielever, högstadieelever, kommunal i markaryd och omsorgen. Gymnasie & högskole föreställningarna var av en speciell klass. De coola killarna satt längst fram och gav ifrån sig sina coola repliker, en föreställning fick även en klasskompis godis på sig och en flaska flög upp på scen! Ah, det är bara till att göra sitt jobb.. Den härligaste föreställningen fick vi ta del av igår då omsorgen tog sin plats bland publiken. Skratt där man minst anade det och skrattet kunde då hålla i sig ett långt tag. Efter föreställningen kom de fram och ville kramas, kramas, kramas. Har fått stiga upp 06.10 både i onsdes & igår för att börja föreställningen 09! Skönt att få sova ut idag igen. Har städat undan i hela mitt crib, såg verkligen förjävligt ut då jag inte har orkat sätta mina saker på plats under hela veckan. Ikväll kommer äntligen familjen och kollar på mig. Tänk, att nästan 3 veckor har gått sedan jag sist såg dom. Ikväll väntar även den finaste pojken mig efter föreställningen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0