~ time is my enimy

Nu är det inte lång tid kvar tills jag drar mig mot mitt andra hem. Som jag visste har lovet gått i en hejdundrans fart. Tanken av att byta vardag helt lockar inte så mycket då det kommer bli 3 väldigt hektiska veckor som jag får tillbringa i marakryd. Men när jag väl är inne i det - härliga klassen, kulturhuset, sång, dans, teater, systugan, skratt och gråt. Ja, då kommer jag att trivas som fisken i vattnet!!

Imorgon är det dags för inspelning i Kalles studio, med bandet. Vi träffades i onsdes och lirade igenom alla våra låtar, perfect stämning i den mysiga studion med härligt ljud. Då får vi hoppas på att inget jävlas med oss imorgon och att vi hinner en del. För snart drar alla sin kos igen! Känslan av att stå på en scen med mitt band bakom och ge järnet, den är saknad.

                                                                          S gav mig frukost på sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0