~ juli månad

JULI MÅNAD, tiden rusar iväg.. Bloggen har sommarlov, den njuter nog mer än jag just nu. Går upp tio över 6 för att börja jobba 7, kommer hem runt 4. Ett x antal timmar till läggdags egentligen men de timmarna existerar inte!! Kommer hem - Går och lägger sig, så känns det. Jag har iallafall mer liv än förra året då jag jobbade natt. Snart är det dags för Grekland och då har jag 2 ½ vecka tillsammans med älskling att njuta av. Kristianstadsdagarna har dragit igång och "nolatogänget" körde en förjävla härlig förfest tillsammans inför premiären. Kennye gjorde kvällen med sina ord och drag, helt klart. Lördagen kollade jag och babe på Artmade för första gången, blev otroligt imponerade båda två. Annars har det bara varit mingel och mingel. På fredag ska det bli en lite vildare kväll hade jag tänkt mig då Jossan ska ha förfest. Igår var det kalas för mitt Gudbarns (Nicole) syster Mirelle som fyllde två. Galet mycket leksaker de bär på, jag blev nästan avundsjuk på allt kul. Det var ett tag sedan man såg de två prinsessorna och de växer bokstavligt talat som ogräs. Ska bli kul att ta med Nicole till Barnens salonger på lördag!!

Imorgon är det Gospeldags - Stora torg klockan 19.00!! Jag fick äran av att vara med och jag kan inget mer än längta tills hela kroppen fylls av gung, skrik och HALLELUJA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0