~ turn on this song

Jag njuter verkligen av mitt sommarlov. Pojkvännen har muckat och äntligen får vi spendera den tid jag längtat efter tillsammans. Förra veckan firades Anna, 20 år och i tisdes tog vi en öl på Bånken. Blev även ett x antal försök till stranden för att burna, men vädret ville inte vara med. Det blev en onsdagsutgång  till Bånken som blev till en toppenbra kväll, så nice att träffa folk jag inte träffat på evigheter!!

Midsommar var kommen och spenderades med pojken. Midsommarmat, massvis med jordgubbar följt av en jordgubbstårta. Mot kvällen cyklade vi till en åker där vi klättrade in genom stängslet, la oss på en filt och mös fram tills korna ville hälsa på. Den 27 juli var det ett år sedan vi blev tillsammans. Simon tog mig till ett tåg, mot hässleholm, en söndag (passande gällande alla ångest-söndagar). Men denna gången åkte jag med honom ända till Lund, där vi hade en mysig picknick i stadsparken. Den här veckan drog mitt jobb igång på nolato, som fortsätter i 4 veckor till - därefter Grekland. Nu hoppas jag på strandväder hela helgen och en sjukt nice kväll på Martin&Martin imorgon. FREDAGSMYYYYYS..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0