~ burned..

Då har den här veckan gått sjukt fort, redan fredag!! - MUCK för pojkvännen!! Äntligen.

I veckan har jag haft fullt upp med att leka mamma här hemma, eftersom mamma är i Polen så är det jag som får städa undan efter allt och alla. Annars har jag tagit igen några fikor med mina vänner, väldigt härligt. Igår var jag och Jossan på stranden. Underbart!! Mindre underbart att jag brände mig rejält, att jag aldrig lär mig. Vi åkte därefter till hamnen för en glass följt av mys på J balkong med en god pastasallad. Hemma kollade jag på en bra film som jag tänkte rekommendera, 12 Rounds. Det var nog tur att inte solen tittade fram idag, för då hade jag varit på det igen. Hoppas mer på en stranddag imorgon och att min bränna har lagt sig tills dess. Förutom att ha dammsugat huset och städat mitt rum har jag inte gjort så mycket mer idag. Trodde att det skulle fortsätta så tills Erika skickade ett mess om roadtrip till Maglehemfestivalen. Så om någon timme är vi påväg dit. Klockan 3 inatt ska pojken hämtas vid stationen, längtar! Bokning av lägenhet i Kreta är idag klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0