~ sommarlovet fortsätter..

Dagen efter balen var det bara att tagga inför nästa fest. Erika och Alexandras 20års fest!! Väldigt generösa då de bjöd på all dricka - öl, vin, snaps, bål.. Medan maten åts körde vi snapsvisa efter snapsvisa och jag måste medge att jag hade sjukt kul tills jag (och S) insåg att det nog blev lite för mycket dricka ner i magen. Eller vi hade nog kul efter det också. Dagen efter mår man som man förtjänar. Segade oss fram till Joels kalas där vi fick njuta av god mat och en stor jordgubbstårta - kan inget mer än älska den!! Vi försökte lägga oss ganska tidigt eftersom S (för sista gången) tog det tidiga tåget på morgonen tillbaka till Revinge. Vilken lättnad. Inga mer ångestsöndagar och inga farväl vid tågstationen. På fredag muckar han och jag längtar så efter fredagnatt då jag ska hämta upp honom vid tågstationen och han förmodligen har supit ner sig själv med resterande militärer!!!!

Idag har jag bara tagit det lugnt och ska fortsätta med det tills Jossan slutar jobbet. Imorgon ska jag träffa Erika och förhoppningsvis få höra fortsättningen på deras dunderfest!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0