~ all i could do was cry


Helgen har varit lugn och mysig. Jag och några flickor dansade under morgonen innan jag tog mig hemåt i fredes. Väl hemma bakade jag anis&fänkål-brödet (det tar slut såå snabbt) och ett försök till cupcakes, gick sådär. Därefter en fika på stan med Emilia, hann även få träffa Pat en liten stund. C4 minnen!! Under lördagen spelade jag in det sista hemma hos Kalle, helt underbart! Och söndagen gick åt audition, väldigt nyttig dag!

Idag trotsade jag min sovmorgon och gick upp klockan halv 7 för att ta en lång powerwalk på en h med några tjejer som följer detta nästintill varje morgon. Duktiga ni är! Det var sjukt skönt, frukosten var så efterlängtad. Tog tag i tvätt och städning, efter att ha råkat spilla ut blått sköljmedel över halva badrumsgolvet inklusive min nessesär. Jag bara stod och skrattade. Hoppas på att få lite gjort idag, har några timmar som inte är planerade. Annars är det balett, kör, sömnad, musikalarbete, dans och cheerleading på schemat. Nu saknas bara en stekhet sol som värmer in genom fönstret..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0