~ bali hai

Vilken underbar dag, kan man bli mer än på G när solen skiner!! Även om jag gick upp 06.20 så har dagen gått som på räls. Tänkte att jag skulle hinna med såå mycket, men icke. Uppe för 1h runda följt av tvätta, jazz&balett, vidare fixat lite med ansökningar och därefter en tripp till Bjärnum för att förbereda musikhistoria redovisningen inför imorgon. Och nu sitter jag här och trycker i mig mackrillmackor samt utsökta filmjölk blåbär/hallon. Snart är det cafékväll, musik&text killarna ska uppträda för oss, sjunga bla visor och musikallåtar. Intressant! Ikväll ska musikhistorian repas, sånger repas. Hinner nog inte med cheerleadingen nej. Tisdagar som brukar vara min slöa dag. Nej, denna veckan är väldigt krävande. 3 koreografier ska vi kunna tills imorgon samt muku redovisning och auditionlåt inför helklass. Avslutas dock skönt med några klassisar på en restaurang. På torsdag ska vi jobba med välgörenhetsgalen hela fm och ef är det helklass mickteknik, spännande att höra hela klassen framträda!! SEN, LOV. Det behövs.

Helgen har varit fin, som vanligt. Kom hem i torsdes till en varm famn och njöt av några våfflor under kvällen. Under fredagen var det helt sjukt väder, vistades i linne en liten stund under fm och även låg snön o gömde sig. Kvällen spenderades i Åhus på en god middag. Min kära vän och gitarrist ska nu dra sig mot Japan i 3 år. Tradigt att SQUASHCLUB mister en talang men jag hoppas verkligen att du får det ashäftigt i ditt nya land, Hugo. Så en avskedsfest hölls i kulltorp i lördes, hela bandet samlat. Mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0