~ din skugga

Redan torsdag!? Annars har veckan varit lovande. Lugn dag i tisdes då jag har min sovmorgon följt av endast 2 lektioner. Även balett och cheerleading tränades och en långrunda i det fina vädret med Elin klämdes in. Onsdag i Bjärnum, 80x2 min balett i helklass eftersom Jonna var sjuk. Och 2 h dans med Mia i slutet av dagen, improvisera diagonaler - sjukt roligt (när det inte ligger så mycket allvar i det). Idag har vi haft en kvinna som pratade om organisationen Min stora dag för oss, det är nämligen den organisationen vi har valt att stödja med vår välgörenhetsgala. De vi fick ut av henne väckte nog liv i oss alla!! Eftermiddagen spenderades i danssalen. Och drama med Rickard, fokus på låg&hög-status. En otroligt intressant lektion då vi fick se hur mycket ens kroppshållning kunde spela roll..

Vanligtvis brukar jag dra mig hemåt idag men eftersom det är cheerleading fram till 21.30 ikväll så blir det ännu en natt i Markaryd. Imorgon får jag träffa baby igen, efter att ha varit ute i fält och därför inte fått prata med honom så längtar jag mer än vanligt. Har suttit och lyssnat på KENT ett tag nu och insett hur jäkla mycket bättre dom är live. Helt stört..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0