~ ge mig tid

Stockholm är nu ett gammalt kapitel, typ. Tiden är verkligen min fiende just nu!!

Några dagar i Stockholm var fint. En del shoppande, älska Gina & Beyond Retro. Sistnämnda affären blev en ny favorit för mig. Lite fikor, lite mat, lite mys och lite fest. Bilderna får tala när latmasken skickar dom! Fick boka om tåget hem två gånger pga vädret och nu snackas det om ett snöoväder som ska ta över våra tankar!? Imorse tog jag mig till marakryd och gick till baletten som vanligt, därefter var både kören&sömnaden inställd. Alltså inga lektioner på hela dagen. Har repat projektet, på torsdag är det dags att visa upp vad vi åstadkommit. Känns som om det var igår vi fick reda på vad vi skulle göra. Har även varit en runda på gymmet med Dag&Dennis, ännu håller det i sig. Varför skjuter jag alltid upp saker och går runt med ångest? Ikväll har jag spenderat några timmar själv i mitt lilla rum och tagit tag i de mesta.. 
                                                                Varför bära på en så otäck känsla som ångest för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0