~ but i call him sugar

En helg hemma. Det var ett jäkla tag sedan - 3 veckor (om man inte räknar med en återhämtningsdag efter götet). Fick träffa älsklingen redan tidigt under torsdagen. Sjuka 20 grader sent under ef, så vi firade genom att njuta på en filt i gräset och grillat! I fredes tog vi oss till Yngsjö med hunden min och gick längst stranden med en paus på en filt i sanden. Under kvällen blev det en lätt valborg med grillat hemma hos Fidde. Ingen utgång då jag anade att en snorunge började födas. En död natalie vaknade upp på lördagen och snorig var hon! Varför? Jag segade igenom mig hela lördagen och kvällen spenderades hos S med hemmagjord pizza, mozarella is the shitt. Och söndagen som går fortare än fortast då det blev grill och tillbaka till markaryd. Grillat tre gånger under en helg - jag längtar efter dig, sommar.. Nu är han ute på sin 10dygns övning igen, sista rycket innan muck. Under sommaren har vi något att se fram emot, 2 ½ vecka i Grekland är nu bokat..

I markaryd flyter det på. På fredag är det M1 vs. AMP, dvs en fortbollsmatch med cheerleadinglag mellan vår klass och klassen i bjärnum. Som vi har repat cheer, Jessica som har gått cheer i Stockholm är verkligen på hugget. Kasta upp folk i luften och allt. Utan mattor. PÅ FREDAG. Ja, det kommer att gå så bra. Resterande av helgen håller jag mig förmodligen här i hålan för att hårdrepa inför välgörenhetsgalan. Välgörenhets galan som äger rum den 13 Maj, nästa torsdag. Så, mycket rep inför välgörenhetsgalan + de sista rycket med cheer. OCH (det viktigaste) jag ska bli frisk. Jo, vi börjar kanske gå varandra på nerverna nu. Det märks. Ska folk bli strykna från ett nummer för att de inte kommer på ett rep?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0