~ locking

Fredag imorgon och den vanliga natalie börjar sakta men säkert komma till liv! Har försökt att strunta i all dans&sång nu ett par dagar. Sången har dock varit väldigt svårt att motstå från. Måndag, tisdag, onsdag och torsdag har jag hamnat i rummet tidigast 21.00!! Är det inte cheer så är det välgörenhetsgala. Sjukt tomt det kommer bli nästa torsdag då alla rep är över. Fast då är det ungefär endast 2 veckor kvar tills vi slutar, helt galet. Igår i bjärnum fick en M1 hålla i vår danslektion, en underbart bra breakdance/locking-dansare. Fruktansvärt coolt, OM jag hade gjort allt för att kunna dansa så, lär ta ett tag innan man kommer in i det. Idag fick vi nästan alla kläder på plats inför välgörenhetsgalan och under eftermiddagen gick vi igenom hela galan. Helt okej, mycket kvar att jobba på!! Vi fick ett break då vår rektor kom in och började sitt långa samtal som i korta drag ungefär lät såhär: "Jag hoppas ni vinner imorgon-jag ska skicka en (oväntad)faktura till er (extra arbetstimmar för protecta, vaktmästaren för vårt arrangemang..)-nej jag har aldrig sagt att jag ska skicka en faktura till er-jag hejar verkligen på er!" Jag trodde att det var ett skämt. Som sagt närmar sig El Classico, Bjärnum vs. Markaryd sig med stormsteg. Ikväll har vi cheerleaders övat och invigt pompomsen samt våra kortkorta kjolar. Som det ska hoppas & skrikas imorgon, hoppas min röst överlever till torsdag.

I mitt rum ser det ut som ett bombnedslag. Jag har inte packat upp sen jag kom hit i söndes och inte orkat lägga kläder och dylikt på plats. Jag hinner aldrig städa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0