~ marabou polka

Mysmysmys blev det allt i lördes. Med Gerdis i mitt rum, Virus i bataljonen på tv och vaniljglass med krossad daim, maränger, hallon samt marabou polka brevid. GUD SÅ GOTT!! Marabou polka som förövrigt är en stor favorit hos mig bortsett från marabou passion som inte smakar choklad överhuvudtaget. I Köket brevid festades det för fullt då musik&text hade sin slutproduktion. Sov ut länge tills välgörenhetsrepen började klockan 12. Ganska tradigt att alla inte var på plats men förhoppningsvis kör vi järnet idag, imorgon och på onsdag för på torsdag är det dags. Vårt sista projekt tillsammans, lite sorligt är det allt. Jag har fruktansvärt mycket minnen från AMP, både videos & bilder. Hittade ett par klockrena videos igår när tittade igenom mina mappar, de får dyka upp inom sin tid..

Idag är det sånggrupp som står på schemat, tänkte få igång min röst med Du måste finnas. Därefter är det rep hela kvällen lång!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0