~ solo

Det var sista dagen i vårat kära Bjärnum i onsdes - våra sista danslektioner och vår sista masterclass.. Innan dagen var slut fick vi en LÄXA som skulle visas upp dagen efter. Med hjälp av en låt skulle vi skapa en musikvideo och mima, min grupp fick låten You're Beautiful med James Blunt. Brist på fantasi (eller fantasi hade vi då verkligen, snarare verklighet som fattades) bestämde vi oss för att göra något helknäppt, dvs likna zombies. Vår lärare tyckte att vår var den som man fattade minst av. Verkligheten med vår musikvideo är att man ibland verkligen inte fattar ett shieat av musikvideos. Kul hade vi iallafall!! Efter härliga skratt av musikvideos fick vi tävla lite mot varandra, se välgörenhetsgalan samt spexa framför klassen. Jag och Dag körde Meatloaf ft. Cher - Dead ringer for love.

Vid 19 var jag hemma i Kristianstad, mötte min fining på tågstationen och vi gick vidare till H&B för fika med folk, följt av C4 teaterelevers examensprojekt, Muren på teatern. Under fredagen tog jag och baby oss till Ekestad för lite mys på bryggan, när väl solen dök upp kände jag mig som den lyckligaste i världen! Lördag gav oss en runda på stan följt av en glass i Åhus hamn. Under kvällen träffade jag Jossan en stund för deeptalk och när jag anlände till S igen runt 22, satte vi på grillen för marshmallows. Igår firades mor stort för världens bästa mamma och ett år äldre, Rosegarden med familjen. Imorse körde jag baby till tågstationen 5 på morgonen.. Kan man tänka sig att lumpenskiten snart är över, helt galet snabbt har året gått - som jag har längtat! Innan jag tog mig till Markaryd fikades det med Erika som jag inte träffat sedan innan studenten. OM vi hade mycket att prata om och fortsättning följer på lördag. Idag har jag ätit massvis med glass och snart ska jag dra mig ner mot bryggan där grillas med klassen.

Om 4 dagar slutar jag Markaryd och flyttar hem för mitt underbara sommarlov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0