~ summer wine



I söndes åkte jag hem för att fira bror! Första gången jag fick träffa mina Gudbarn Nicole och Oskar på samma gång, underbart! Önskar att jag hade haft mer tid med dom dock. Nicole bara växer och växer, en riktig envis liten kicka - som sin Gudmor. God pastasallad följt av två tårtor och lite kakor fick jag njuta av. Tog sista tåget tillbaka där det blev en god skrattstund på svalis!! Imorgon har vi tre danslektioner i bjärnum, våra tre sista danslektioner. Nästa vecka har jag endast tre lektioner därefter bara lattjo fram tills vi slutar. Jag har börjat packa ihop lite på mitt rum nu. Har en väska fylld med kläder och papper som ska hem med mig. Hoppas på att resterande får plats då jag flyttar ur rummet. Kommer kännas väldigt konstigt att spendera en hel sommar i mitt rum där hemma. Men sommar, som jag längtar efter dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0