~ välgörenhetsgala



Nu har AMP gjort sin sista föreställning tillsammans. Kvällarna innan välgörenhetsgalan blev långa, för att noga sätta allt på sin plats. I torsdes blåste vi upp ett hundratal med ballonger för att få en mysig stämning. Kulturhuset var nästintill fullt och vi samlade in (rekord för amps välgörenhetsgalor) massvis med pengar till Min stora dag. Det är alltid lika härligt att få stå på scen och leverera, att få chansen och göra det för någon annan var ännu härligare!!
Barns fantasi fungerar inte sämre för att kroppen gör det!

Helgen har spenderats hemma i Kristianstad. Fredes kväll spenderades mysigt nog på mitt golv med chips&dippa, en pojkvän och massa babbel.. Lördagen fortsatte allt babbel på fenix, äntligen hade sofia, anna, anniela och jag tid för varandra. Söndagen gick lika fort som vanligt och jag tog en dag ledigt från skolan igår för att samla mig. Allt börjar dock falla på sin plats nu. Känns konstigt, lite overkligt. Idag var min fina vän solen och hälsade på. Imorgon är det en dag i bjärnum, slutar 2 h tidigare. På torsdag åker klassen till min framtida stad Götet för klassresa och på lördag åker vi dit med skolan för skolresa. Söndag åker jag hem en sväng för att fira mor och bror. Nästa vecka är den sista riktiga veckan innan avslutningen. Sen, efter nästa helg är det endast fyra dagar kvar av mitt liv i Markaryd. Allt kommer att gå så otäckt fort. Tänk att det snart är ett år sedan jag tog studenten. Då min lycka nådde toppnivå!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0