~ awake

En mjukstart med dansen fick vi allt, men en hel del nya övningar att sätta på minnet! Nästa vecka lär bli som vanligt - tufft. I onsdes var det dags för jazzlåtarna att sjungas upp, eftersom vi inte ville sjunga i konferansrummet riggade vi upp i Space (dansforums cafée) vilket var supermysigt. Under sånglektionerna ska jag nu börja med musikallåtar plus min egenvalda låt till juluppsjungningen inför hela skolan. Endst 5 veckor kvar till julavslutningen, och det ska hinnas med en del innan. Igår hade jag och älskling det mysigt hemma. Tog en lång sovmorgon, tittade på Ice Age till frukost, bakade bullar och matbröd, gick en runda till coop, lagade en mumsig middag följt av filmen Awake och rabarberpaj. Idag ska jag bege mig till skolan lite senare för att repa till julspexet vi ettor håller i. Innan dess blir det mys och en tripp på Kvibergs marknad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0