~ Sunset Boulevard

Förra söndagen gjorde jag och pojken Liseberg med över 40 biljetter på mindre än två timmar. När vi kom dit för att lämna in lite av packningen gav tjejen som stod i luckan oss flera gratisbiljetter (suck..) Det var bara till att dela ut biljetterna. En otroligt lycklig känsla av att se hur glad ett barn kan bli av gratisbiljetter på Liseberg! Veckan rullade på som vanligt. Snabbt som vanligt. Under tisdagen var jag en av de 5 från min klass som fick se ett rep av musikalen Sunset Boulevard på Göteborgs Operan. Musikalen var spännande och nyttig av det anledningen att jag tidigare inte sett den sortens musikal. Karaktärerna sjöng sig igenom hela storyn och handlingen var speciell. Göteborgs Operan är otroligt fin. Nästan för fin.. I fredes fick vi se genrepet av 3.ornas konsert Pop Korn där de sjöng låtar ut världens bästa filmer - väldigt duktiga. Dröjer inte länge förrän det är min klass som står där..

I helgen har det storhandlats och bakats en del, 50 kanelbullar pryder nu vår frys.

ett smakprov från min 20årsdag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0