~ snö på gatan

                                                 
Snart är det fredagsmyyyyys! Och jag är helt slut i kroppen. Min kropp har aldrig känt sig såhär mycket vid liv som nu. Ja, visst är det härligt o veta att kroppen lever! Mina fötter har för den delen också börjat leva, leva för stepp - riktigt kul när fötterna hänger med. Imorgon är det dags för sånglektion. 40 minuter i veckan är inte så mycket så jag måste ta tag i det här hemma, vilket inte blir av. Jag får dra med mig alla tusentals skivor som jag sparat från mina sånglektioner med Ingvar, då kanske det blir av. Halluljah, i love him so & nature boy måste sitta som en smäck då vi är inne på improvisation. Jazz, visst är det härligt men en klass för sig som jag inte alls är inne på! Utmaning. Vi missade en dramalektion i början av terminen som ska tas igen imorgon, 17.30-20.30.
Fredagsmyys får vänta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0