~ halvtå

Helgen är nu förbi och snart är det dags för åter en helg. Helgen som gick har jag spenderat med pojken min, eftersom jag fortfarande kände mig kass blev det bara en jäkla massa mys. Somnade 10(!) under fredagskvällen och kände mig smått taskig dagen efter då S fått sitta uppe själv! Verkar dock som om min förkylning aldrig vill försvinna, och det tar emot under skoltiden. En period då jag är trött 24/7 har sprungit ifatt mig. Jag kan inte ge allt på danslektionerna och under diverse andra lektioner är jag helt ofokuserad. Hur springer man ifrån förkylning?

Annars leker livet i Göteborg. Nu är jag inne på min fjärde vecka, det är så fantastiskt att se alla kämpa i klassen. Snart ska jag ta spårvagnen till Marklandsgatan där det väntas mys och övernattning. Två dagar kvar tills jag sitter på tåget hem mot Kristianstad. Lördagen nalkas det kalas för en 20åring och på söndag sitter jag på tåget tillbaka med en sambo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0