~ kärleksvals


I lördes vaknade jag upp förkyld, känns som att det är det minsta man vill vara just nu, att missa något nu i början hade varit jobbigt. Josefin & Linn hittade hit efter att jag efter några omgångar försökt guida dom genom eniro. Vi stack till Avenyn och käkade kebab och hade göttiga samtal. På söndagen drog de till liselaberga medans jag vandrade till affären för att handla mat, duktig som jag är har jag nu några matlådor i frysen!! Och nu är det nästan helg igen och första riktiga veckan är snart över. Snabbt det går.. Det är helt underbart att ha 3x90 jazz & balett om veckan då jag endast fick 1x90 jazz & balett i Mryd!! Stepp hade vi för första gången igår. Att använda fötterna som attan var inte det lättaste ska jag medge, men fruktansvärt roligt. Veckan fortsätter, hej träningsverk.
Imorgon får jag älsklingbesök!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0