~ matkalas

Nu har jag varit tjugo år i 8 dagar. Känner ingen större skillnad, hade kanske gjort det igår om systemet inte stängt tidigare än väntat. Mitt kalas där hemma förra helgen var helt underbart! Att få komma hem och träffa en massa saknade folk. Vi var runt 20+ hemma hos mig där det bjöds på smörgåstårtor samt 3 egengjorda tårtor till efterätt och en del dricka som far min hällde på så fort glaset var halvtomt. Det var svårt att få den tid man ville ha med alla men tack för en minnesvärd födelsedag!! Helgen hemma gick verkligen dunderfort och plötsligt satt jag och S på en ersättningsbuss mot Götlaborg.. Väl i Götet fixade vi plats åt min pojk i lägenheten och en vecka som sambos är nu kommen. Jag är underbart lycklig att få ha honom här, får se till att njuta av de 4 månaderna innan han flyr landet!

Idag har vi varit duktigt vuxna. Städat hela lägenheten riktigt fint samt ägnat en hel del tid i köket - köttfärsås & spagetti, korv stroganof, frukostbullar och bananmuffins. Söndagsmyyyys! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0