~ nollad

Det har hänt en del sedan sist. Det största & viktigaste är att jag numera är en etta på PAS!! Nollningen var kommen.. Vi var 5 lag som tävlade oss igenom alla torteringar. Alla grupper fick en uppgift som skulle framföras under nollningen - de gav ut olika djur till lagen därefter skulle vi framföra en presentation då fyra danssteg skulle inräknas!! Mitt lag fick djuret giraff så vi blev helt enkelt till en giraff genom att jag fick sitta på två axlar och vara den långa halsen vidare fyra ben och en steppande Klara som svans. Efter att alla visat upp sin presentation var det dags för oss att gå diagonaler och lära oss en koreografi som följde med oss under hela dagen. Vi fick stå ut med alla möjliga tävlingar och jag var en av dom som fick springa upp för en F.R.U.K.T.A.N.S.V.Ä.R.D lång trappa och ner igen. När allt drog mot sitt slut (trodde vi..) skulle vi fotas och fick samtidigt en härlig dusch över oss! Under kvällen var det fest på G och natten avslutades hemma hos Manne med mys & pasta.


Denna veckan har gått förjäkla snabbt och jag börjar känna mig mer hemma! På måndag startar vårt riktiga schema, stepp för första gången på tisdag. Igår var det inflyttningsfest hemma hos Manne vilket var underbart mysigt. Mycket folk i en liten tvåa. Natten avslutades som sist med mys & pasta. Och ikväll kommer två skånebrudar hit på besök, Linn & Jossan!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0