~ svag

Förra veckan sprang sportlovet förbi, då spenderade jag min tid i Danmark hos min pojkvän. Det var skönt att inte ha några måsten. Sova ut, bara ligga i sängen och höra alla möjliga ljud sväva förbi, timmars av spel på datorn, kolla massvis med filmer, shoppa och mysa med pojken. Helgen innan jag skulle åka hem (dvs förra helgen) kände jag mig illamående under dagen vilket resulterade till magsjuka!! Jag har aldrig haft det innan så det kom som en chock hur svag min kropp blev. Ville bara ligga i sängen och inte göra någonting! Jäkligt trist avslut på vistelsen. Under söndagen var jag på bättringsvägen och måndagens skoldag gick fint, fick dock sitta under en lektion då jag började må illa. Även igår gick skoldagen fint fram tills jag åt en skagenbaguett och minuten efter började känna illamåendet. När jag kom hem, la jag mig i sängen och kroppen visade sig hitta tillbaka till det svaga! Magsjukan är tillbaka och jag har levt på allt som heter blåbär idag (tur att jag gillar blåbär). Har spenderat hela dagen i sängen, sett solen både gå upp och ner. Är det inte sjukt hur snabbt tiden går när man endast ligger i en säng!? 

Jag har så mycket längtan inom mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0