~ true love always

Nu mår min mage bra och jag kan äta igen. Mat är ju bara förjäkla gott!! Fick en heldag i skolan i fredes, sånglektionen då vi drog igenom min uppsjungningslåt "piece of my heart". Om tre veckor är det dags igen, då ska vi leverera inför hela skolan med våra röster. Skönt att jazza och coacha, att få dansa bort två dagars sängliggande. Nu hoppas jag på att denna veckans lektioner går igenom utan illamående.

I torsdes mötte jag upp min mor & mormor på stationen, väldigt passande att få lite kärlek efter min dvala. Under fredagen städade dom hela min lägenhet, rastlösa som dom är, och därefter storhandlade vi följt av mys. Igår var rena matlagningsdagen. Jag fick ett ryck och ville ha diverse rätter lagat av mormor, som jag samtidigt kunde lära mig o göra. Perfekt, en drös med matlådor på köpet. En runda på stan och därefter melodifestivalen. Var det någon mer än jag som inte tyckte nicke borg var passande? Idag var det adjö vid centralen vid halv två och därefter har bara tiden sprungit iväg - en  helt vanlig söndag! Mysigt att ha familjen hos sig. Snabbt tiden har gått från att bo hemma till att flytta hemifrån, när jag tänker efter kan jag knappt tro det. Familjen betyder så fruktansvärt mycket och det är läskigt att inte ha dom nära. Livet är så galet oförutsägbart, när jag får en stund över och tänker på allt omkring är det verkligen otäckt. 

                                                                                                Det viktigaste i livet är, kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0